2009. május 9., szombat

Tapasztalataim....


Örömmel hallottam, hogy e-learning tanfolyamot indít a Tudásház. Olyan soksozr éreztem azt, hogy fejlődik a technika és én nem tudok lépést tartani a haladással. Hogy lehetne mégis tájékozottnak maradni? Hát úgy, hogy az ember utánanéz, hozzáolvas, keresgél és kipróbál...

Na ez nekem, ha nem muszáj, akkor nem megy. Nekem az iskolai tanulás, a szervezett tanfolyamokon való részvétel szükséges a kemény munkához. Erre azonban munka mellett a mai világban kevés lehetősége van az embernek.

Az e-learning nagyon kedvező tanulási forma számomra. A tananyagok feldolgozását és a feladatok elvégzését úgy tudom beosztani, hogy e mellet minden más megoldandó feladatra marad idő. Mivel az egyes anyagrészekhez feladatok is kapcsolódnak és a feladatok beadása határidőhöz kötött, nem áll fenn a veszély, hogy a "végtelenségig" halogassam a tanulást.

A számomra új ismeret anyag mellett megismerhetek egy úk képzési formát is, a távoktatást. Erről ma mindenhol sokat beszélnek. Nagyon jó végre működés közben is kipróbálni, nemcsak hallomásból ismerni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése